петък, 27 януари 2017 г.

Кажи ми три неща



Кажи ми три неща от Джули Бъксбаум!


 Три неща, които трябва да знаете за тази книга: (1)                              Историята е романтична, забавна и красива; (2) Тайната, около която се  върти всичко, ще ви кара да прелиствате страниците с нетърпение; (3) В  крайна сметка, имаме чувството, че страшно ще ви хареса!  
                                                                           

  Когато видях книгата за първи път, си помислих, че това ще е поредната тийнейджърска любовна история, в която всички са перфектни и всичко е прекрасно и да, предполагам знаете за какво говоря. Когато обаче започнах да я чета, мнението ми коренно се промени. Книгата се оказа много интересна и някак поучаваща с историята на главната героиня Джеси, която трябва да преодолее   трудностите в новия си живот и да се приспособи в новата среда, в която е принудена да живее. Оформлението на книгата също беше много интригуващо и нестандартно, защото бяха включени и имейлите, които Джеси и НН (Някой Никойски) си разменят и това, лично на мен, много ми допадна. 

Също така искам да добавя, че корицата не е оригиналната, а издателство egmontbulgaria са направили нова, която според мен е много по-сполучлива от оригинала, и също доста по-въздействаща и хващаща окото.😃  

Кажи ми три неща се оказа една страхотна книга, която се чете много леко и ако имате възможността да се сдобиете с нея, купете си я, защото ще останете приятно изненадани. 

Поздрави и до скоро!❤

Няма коментари:

Публикуване на коментар